به گزارش شستا رسانه، نشست هویت بصری و برند با سخنرانی دکتر بهرام کلهرنیا عصر امروز (پنج شنبه ۴ بهمن) در مجتمع فرهنگی کشتیرانی و با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه برگزار شد.
کلهرنیا گفت: رنگها میتوانند هویت سازمانی و برند یک سازمان را تقویت کرده و یا تضعیف کنند؛ مخاطبان در برابر رنگها میتوانند اطاعت پذیری را برداشت کنند.
وی افزود: در معنای برندینگ باید آن پدیده را مجسم کنیم تا بتوانیم ارتقای برند بدهیم؛ اگر روش صحیحی برای نام کالا انتخاب شود سود مجموعه و استقبال از محصول افزایش پیدا میکند.
پژوهشگر و مدرس هنر تصریح کرد: طراحها باید تعهد سازمانی به هر مجموعهای داشته باشند تا ایده آنها بر دل بنشیند.
وی افزود: تکرار خطوط و رنگها و انتخاب کدام رنگ میتواند بخشی از هدف ما را به مخاطب منتقل کند؛ سازمانها باید سناریوی تدوین شده برای ساخت هویت خود را بسازد.
کلهرنیا خاطرنشان کرد: باید در برند و هویت یک سازمان ادبیات فاخر ایرانی را مدنظر قرار داد و به فرهنگ و اندیشه ناب کشورمان احترام بگذاریم.
وی در پایان گفت: برندبوک و هویت بصری باید هر چند وقت و زمان آنرا بروز کرده و اصلاح کرد.