سعیدی: شستا به دنبال افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید و توسعه بازار است

مدیرعامل شستا گفت: برای افزایش درآمد و کاهش هزینه باید سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم که افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید، توسعه بازار و توجه به بازارهای بین‌المللی و تولید محصول جدید برای بازار جدید از آن جمله است.

۱۴:۱۸:۰۰ | ۱۴۰۴-۰۳-۰۱

به گزارش شستا رسانه، محمدرضا سعیدی؛ مدیرعامل شستا در سفر به استان مازندران از شرکت آنتی بیوتیک‌سازی ایران بازدید و پنج محصول دارویی جدید این شرکت را افتتاح کرد.

علی بابایی کارنامی و عالیه زمانی؛ نمایندگان مردم ساری در مجلس و حمید نوروزی؛ رییس مرکز بازرسی شستا هم در جلسه حضور داشتند.

در این جلسه محمد نادری علیزاده؛ مدیر عامل هلدینگ تیپیکو و سید احمد موسوی؛ مدیر عامل شرکت آنتی بیوتیک‌سازی گزارشی از وضعیت این شرکت و موفقیت‌ها و برنامه‌های پیش رو ارائه کردند.

سعیدی؛ مدیرعامل شستا در این جلسه از نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی بابت همکاری‌های صورت گرفته تشکر کرد؛ ضمن اینکه از اتفاق‌های خوب در شستا انتخاب مدیرعامل هلدینگ دارویی تامین (تیپیکو) از درون این هلدینگ بوده است.

وی افزود: شرکت آنتی بیوتیک که امروز رتبه دوم در تولید مواد اولیه دارویی را دارد با زحمت کارکنان آن به اینجا رسیده است.

مدیرعامل شستا تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم در سال‌های گذشته این شرکت شرایط خوبی نداشته است و خوشحالیم که با تلاش کارکنان آن به این جایگاه رسیده است.

وی تاکید کرد: برای افزایش درآمد و کاهش هزینه باید سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم که افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید، توسعه بازار و توجه به بازارهای بین‌المللی و تولید محصول جدید برای بازار جدید از آن جمله است؛ برای بین‌المللی شدن هم ابتدا باید به نوآوری توجه کنیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: ما خود را ملزم به واگذاری متعهدانه می‌دانیم و نمی‌گذاریم زنجیره عرضه تیپیکو بهم بخورد.

آخرین اخبار