به گزارش شستا رسانه، مدیر روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایهگذاری صدرتامین از هلدینگ از شرکت لعابیران وابسته به شستا بازدید کرد.
در این بازدید که با همراهی نادر رضایی منش، مدیرعامل شرکت لعابیران و برخی از مدیران این شرکت صورت گرفت، مدیرعامل شلعاب به بیان برخی از اهم اقدامات صورت گرفته در چندین سال گذشته در راستای ارتقا ارزش افزوده محصولات پرداخت و بر تغییر نگرش و بهرهبرداری از امکانات موجود در مسیر ارتقاء ارزش افزوده اشاره کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده در این شرکت در دهه ۹۰ بحمدالله توانستیم با ایجاد نگرشی جدید و تغییرات در استراتژی شرکت و بازبینی کمی و کیفی محصولات و همچنین تولید محصولات جدید، فارغ از هرگونه سرمایهگذاری و با اتکا به ماشین آلات و فضای موجود، وضعیت شرکت را در سال ۱۳۹۹ تثبیت و روند رشد شرکت لعابیران را تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه دهیم.
رضایی منش با اشاره به جایگاه رسانه و فضای سایبر در معرفی توانمندیها و محصولات شرکت افزود: در فضای کنونی که حتی برخی از شرکتهای رقیب فعال بخش خصوصی با مشکلات مختلف مواجه هستند، لازم است که از همه ابزارها و به ویژه فضای رسانه در راستای معرفی امتیازات محصولات تولیدی شرکت لعابیران استفاده کنیم.
در ادامه این بازدید سیدرضا سیدحسینی، مدیر روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی تاصیکو، با تاکید بر نقش مهم رسانه در موفقیت شرکتها، خاطرنشان کرد: روابط عمومی هلدینگ صدر تامین به عنوان نماینده شرکتهای خانواده تاصیکو، تمام تلاش و حمایت خود را در راستای نمایش شفاف موفقیتهای شرکتهای زیرمجموعه به کار خواهد گرفت و خود را موظف به معرفی توانمندیهای شرکت لعابیران میداند.
در پایان این بازدید، سیدحسینی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت لعابیران به تبادل اطلاعات با کارشناسان و مدیران این مجموعه تولیدی پرداخت و در جریان تدابیر و توانمندیهای موجود در تولیدات این شرکت قرار گرفت.